Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Bakap.pl
Łubinowa 8
94-213 Łódź

Zwrot towaru

1. Formularz reklamacji
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.

Produkt musi być nowy, nieposiadający znamion użytkowania z nienaruszoną oryginalna metką Bakap.

Koszty przesyłek zwrotnych pokrywa Kupujący – nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas za pobraniem oraz do paczkomatu lub Kiosku Ruchu.

Koszty przesyłek w przypadku zwrotu  towaru wynikającego z błędnej realizacji zamówienia przez Bakap pokrywa Sprzedawca.  

Zwrot kwoty stanowiącej równowartość zwracanego wyrobu, przekazany będzie na wskazane konto w terminie 4 dni od dnia otrzymania zwracanego wyrobu.

Wyroby zwracane a posiadające znamiona użytkowania lub nie posiadające oryginalnej metki Bakap lub odesłane bez paragonu będą odsyłane na adres i koszt klienta.

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Bakap.pl
Łubinowa 8
94-213 Łódź
 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl